Du Crédit agricole nord midi-pyrénées
Where, when and as you wish
You already
are on of te CA NMP customers ?
To transfer your account to our branch
it takes 3 minutes only
JOIN US
Apply for an account
Join us
A close relationship
...Depending your needs :
- You choose the channel of the customer relationship : Phone or E-mail.
- Our opening hours are extended to be more convenient for you : We are opened all day from Mondays to Fridays from 9am to 6pm and on Fridays until 5pm.
- You have access to our 180 local branches for cash whithdrawals or deposits, cheque deposits, transfers…
- At any time you can decide to change for your CA local branch.
...With a dedicated bank advisor
- You establish with your advisor the terms of the customer relationship (contact channel, frequency…).
- You can meet your advisor in person.
- If your advisor is not available, the rest of the team takes care of your requests without any delay.
- English speaking bank advisors are dedicated to our English speaking customers.
It is our clients that speak the best of us.
-
"ma conseillère" is our English speaking advisor. She always answers our queries promptly by telephone or e-mail enabling us to make financial decisions … She is totally professional and extremely helpful for us English speaking clients. Nothing is too much trouble for her.
Edward
-
... ma conseillère est exceptionnelle, je travaille avec plusieurs établissements dans le domaine privé et professionnel et ma conseillère CANMP est de loin la meilleure.
Yohan
-
L'accueil est toujours très cordial et chaleureux et le personnel de la banque (interlocuteur ou conseillère) répond parfaitement aux questions ou problématiques. Par ailleurs, le fait d'avoir un conseiller attitré permet de garder un lien avec notre banque, que ce soit par mail ou par téléphone, ce qui est appréciable lorsque l'on habite loin de sa banque. C'est aussi un très bon moyen pour ne pas changer de banque malgré les déménagements.
Melika
-
I have always had prompt and courteous service from the English speaking staff.
Howard
-
Disponibilité des conseillers y compris en cas d'absence de mon conseiller habituel. Rapidité de traitement des demandes.
Thierry
-
Contacts facilités, rendez-vous téléphoniques et communication qui nous font gagner beaucoup de temps. Les propositions faites conviennent parfaitement à mes besoins.
Myriam
Have a look at the CA Direct branch
The CA Direct team
Where, when and as you wish